Klantenservice van BRINKmarkt

BRINKmarkt BV streeft naar positieve enthousiaste en tevreden klanten, die regelmatig terugkomen om te kopen. Daar hoort ook snel leveren bij. Wij hebben 95% van alle artikelen voldoende op voorraad. Wij zijn continu bezig de voorraad te verhogen, de aantallen worden steeds hoger, omdat wij veel tevreden klanten hebben die meer gaan bestellen.            #LEVERTIJD pakketten is standaard 1 dag, dus voor 12:00uur besteld, de volgende dag in huis(dit geld voor werkdagen, mits voldoende voorraad)   Twijfelt u of het wel optijd komt, bel dan even 0342-434956, dan weet u het gelijk, of kunnen wij een passende oplossing bieden door het nog snel met PostNL mee te doen.

Met deze service pagina verstrekken wij informatie over klachten, retourzendingen, betaalmogelijkheden en de werking van de webwinkel. Natuurlijk is er ook altijd de mogelijkheid om mailen van bellen met onderstaande bedrijfsgegevens.

E-mail:      info@brinkmarkt.nl
Telefoon: 0342434956 
Mobiel: 06-12843891

Openingstijden
BRINKmarkt heeft geen openingstijden, wel bieden wij de mogelijkheid de online bestellingen op afspraak af te halen.

Bestellen
Een bestelling plaatsen in de webwinkel.

Wanneer u het gewenste artikel hebt gevonden kunt u het aantal opgeven en toevoegen aan het winkelmandje, zo kunt u verschillende artikelen in het mandje plaatsen. (Als u snel wilt zoeken kunt u het artikel in het zoekvenster invoeren dan worden alle artikelen met die omschrijving weergegeven.)
Als het product in het mandje is geklikt dan komt de vraag afrekenen van verder winkelen, dan kunt u het volgende artikelen selecteren, tot dat u de hele bestelling compleet heeft, (hoe meer tegelijkertijd bespaart u verzendkosten.) Kies een verzendmethode, afhalen, standaardpakket van grote zware producten.
Kies kiest een betaalmethode, bij Ideal, of Ideal, of op rekening, en moet u de algemene voorwaarden akkoord aan vinken. Dan kunt u uw naam en afleveradres invoeren met telefoonnummer, en u kunt nog een opmerking plaatsen, bijvoorbeeld wanneer afhalen van bezorgen. Hierna kunt u op 'verstuur bestellen' klikken.

Snelle levering
Wij leveren meer dan 95% van onze producten uit voorraad, en de pakketten worden elke dag afgehaald door de pakketdienst. Dus voor 12: 00uur besteld de volgende dag in huis, mits het voldoende voorradig is. Het gebeurde dat er grote uitgegeven werden besteld en dan is onze voorraad niet toereikend. Maar meestal dan 1-2 dagen later wel. Vaak proberen wij dan contact te leggen via mail van het met nalvering mag van totaallevering een paar dagen later. Voor de grote materialen zoals hout en plaat is dat wel anders want vaak moet dit eerst opmaat gezaagd worden in onze machinale werkplaats dus kan 1 dag langer duren, deze bestelling gaan altijd in overleg welke leverdatum gewenst is.  De levertijden kunnen iets oplopen i.v.m. moeilijke aanleveringen van producten en tijden vakantie.
Voor vragen altijd mailen of bellen.

Bezorgkosten
Pakket kosten € 5,95 voor pakketten tot 20KG voor Nederland,  pakketten voor Belgie en Duitsland kosten € 8,95
Achter elke product regel staat een symbool, voor pakket is dat een doosje dit wordt dan verzonden met de pakketdienst.   
Vrachtkosten voor de grotere producten € 10,- + €1,- p/km vanaf ons magazijn. Achter deze producten staat een vrachtwagentje dit wordt bezorgd met bestelbus of vrachtwagen. De kosten worden automatisch berekend door het systeem. Als het volledige afleveradres is ingevult op de betaalpagina en berekend het systeem dan de bezorgkosten. Het voordeel is dat BRINKmarkt precies midden in Nederland is gevestigd, dus is het goed bereikbaar, en voor een groot gebied is de prijs relatief laag voor bezorgen.

Garanties
Alle producten welke BRINKmarkt verkoopt hebben de garantie die de fabrikant gegarandeerd. BRINKmarkt geeft zelf geen garantie op producten maar de fabrikant. Op alle hout en plaat producten worden beperkt garanties verstrekt omdat deze vaak worden verwerkt, en de daarvoor bestemde voorzieningen dienen te worden gehanteerd. Verzaagd hout kan geen garantie op worden verstrekt.

Klachten melden
Wanneer u een klacht heeft over onze producten van leveringen vragen wij u dit direct te melden per e-mail van telefoon:  info@brinkmarkt.nl  of 0342434956.
Wij zullen dan binnen 2 werkdagen antwoorden dat u klacht in behandeling wordt genomen van per omgaande wordt Opgelost. Wij gaan voor tevreden klanten, dus zullen wij de hoogst mogelijke zorg besteed aan klachten van onze producten.
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft.
Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klant contact door te geven.

Dit kan per e-mail, regulier post en / of telefonisch.

Onze medewerkers van de afdeling klant contact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:   info@brinkmarkt.nl    of 0342434956

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.

Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, toegestaan het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Stichting webshop keurmerk
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar (naam webshop) bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Retour zenden
Bij aankoop heeft u het recht dit product retour te zenden als het niet het juiste artikel is van als er beschadigingen zijn geconstateerd. Stuur eerst een e-mail van bel ons om welk product het gaat, misschien kunnen wij beginnen met het terug te sturen u een oplossing aanbieden. De consument heeft het herroepingsrecht om een artikel zonder opgaaf van redenen binnen 14 dagen retour te verzenden. Mits het product niet beschadigd is en voor zover mogelijk in originele verpakking, het is niet mogelijk een deel van het artikel uit 1 verpakking retour te verzenden. U kunt de producten retour zenden naar ons magazijnadres, en u krijgt dan binnen 14 dagen uw aankoopbedrag terug gestort op uw opgegeven bankrekening nummer.

Betaal mogelijkheden


Bank IBAN: NL87RABO0104873337

  • Ideal - Visa - Maestro
    Als u een bestelling plaatst kunt u verschillende betaalmogelijkheden kiezen. Onze gemakkelijkeste optie is een bank selecteren en per Ideal de betaling te doen.
  • Contant bij afhalen van bezorgen
    U kunt ook kiezen voor contante betaling bij afhalen van bij aflevering
  • PIN bij afhalen van bezorgen
    Bij afhalen in onze winkel, maar ook bij aflevering kan er een mobiele PIN betaald worden.
  • Factuur
    U kunt ook achteraf gefactureerd worden, als u uw klantgegevens per e-mail verzendt en u in ons systeem staat vermeld als lopende klant dan worden de producten toegestuurd en wordt er een betaalbare termijn afgesproken. Voor facturen geld standaard 14 dagen betaaltermijn.