Veelgestelde vragen -FAQ's bij brinkmarkt

FAQ pagina van BRINKmarkt

meest gestelde vragen in categorie

1. Over het bedrijf

2. De producten

3. Levertijd 

4. Verzendkosten

5. Betalingen

 

nr. Vragen over het bedrijf antwoord
1.1 Wie is BRINKmarkt?

BRINKmarkt is een groothandels bedrijf wat al jaren handeld in bouwmaterialen en bouwgerelateerde producten met daarnaast een zagerij om maatwerk te leveren.  Sinds 1938 is dhr. Van den Brink begonnen aan de Essenerweg 126 te Kootwijkerbroek met houthandel en ijzerwaren, dit is al die jaren doorgezet en uitgebreid als webwinkel. Het doel is om zoveel mogelijk tevreden klanten te onderhouden en te voorzien van de juiste producten voor een goede prijs.

1.2 Welke locatie zit BRINKmark? BRINKmarkt is gevestigd aan de Essenerweg 126  3774LC te Kootwijkerbroek 
1.3 Hoe is BRINKmarkt bereikbaar?  Bereikbaar op telefoonnummer 0342-434956 of 0612843891  en per email :  info@brinkmarkt.nl
  Vragen over producten  
2.1 Welke producten heeft BM? Zie onze categorieen op de homepage:  Verfartikelen, bevestiging&schroeven, Hout&plaat, Gereedschap&machines, Bouwproducten, Veiligheid&Kleding, Huis&tuin
2.2 Welke producten zijn op voorraad? Alle producten waar aangegeven staat levertijd 1 dag liggen op voorraad, alleen het aantal eenheden is wel wisselend, en de hardlopers hebben een grotere voorraad.
2.3 Kan ik hout opmaat bestellen?    Steigerhout en plaatmateriaal kunnen wij op elke gewenste maat zagen, u kunt dan de maten doormailen naar info@brinkmarkt.nl en bieden eerst de kosten aan.
2.4 Wat kost een vol pak platen?   Volle pakken plaatmateriaal kunt u het beste altijd even per email of telefoon aanvragen want de prijzen blijven altijd wat schommelen.
2.5 Waar vind ik de productinformatie?

Bij elk product proberen wij de info zo uitgebreid mogelijk te beschrijven van technische specificatie en verwerkings voorschriften tot adviezen, maar u kunt voor elke vraag

altijd telefonische of per email contact opnemen, dan zullen wij dat uitgebreid uitleggen.

 

  Vragen over levertijden  
3.1 Wat is de levertijd van beits?  Alle beitsen en lakken hebben wij ruim voldoende op voorraad, dus voor 12:00uur besteld heeft u het de volgende dag in huis
3.2 Wat is de levertijd van gereedschap?

Ons assortiment machines en gereedschappen is zo gigantische groot dat wij niet alles op voorraad hebben liggen, maar er staat dan 1 tot 5 dagen levertijd, en

binnen de 5 dagen wordt het meestal altijd geleverd.

3.3 Wat is de levertijd voor afhalen?   Als u een bestelling hebt geplaats en u belt even dan kan het direct klaar gelegd worden.
3.4 Wat is de levertijd voor spoed? Bij een grote bestelling met speod kunnen wij mogelijk nog dezelfde dag leveren, maar dan moet het wel een francobedrag zijn boven € 450,-
3.5 Hoelang duurt het voor maatwerk? Voor maatwerk steigerhout of plaatmateriaal kunnen we altijd een planning afspreken, dat kan binnen 1 tot 3 dagen.
  Vragen over verzendkosten  
4.1 Wat zijn de verzendkosten?  Voor pakketten geld per bestelling een eenmalige kosten van € 5,95 incl. BTW
4.2 Wat zijn de verzendkosten Belgie? Voor pakketten geld per bestelling een eenmalige kosten van € 8,95 incl. BTW   (Belgie en Duitsland)
4.3 Hoe kan ik zien of het pakket of vrachtkosten zijn?  Bij alle producten staat een symbool van een pakketje of een vrachtwagentje, en het systeem berekend dan automatische de pakketkosten of de vrachtkosten.
4.4 Wat zijn de vrachtkosten?

Vrachtkosten geld voor alle grote producten zoals hout en platen en wordt automatische berekend als u het afleveradres ingevuld hebt met een starttarief

van €10,-    + € 1,- per kilometer vanaf ons magazijn. (met uitzondering van de eilanden en de ZE-zones). 

4.5 Kan ik ook afhalen? Alle bestelling kunnen gratis worden afgehaald, u kunt dan kiezen voor afhalen, en dan krijgt u bericht wanneer het klaar ligt, evt, in de afhaalstelling.
4.6 Welke tijden kan ik afhalen? 

fhalen van pakketten en maatwerk hout kan de hele dag van 8:00 tot 17:00uur en we kunnen het klaar leggen in de afhaalstelling buiten tegen ons magazijn,

dan kunt  u dag en nacht afhalen ( 24/6)

  Vragen over betalingen  
5.1 Hoe kan ik betalen? Betaling voor bestellingen in de webshop worden via Mollie geregeld met Ideal, Maestro, Mastercard, Bancontact, PayPal of Visa
5.2 Kan ik ook achteraf betalen? Achteraf betalen kan alleen wanneer u reeds klant bent zodat alle gegevens bekend zijn. Betaling is dan binnen 14 dagen
5.3 Kan ik betalen bij afhalen? U kunt bij het afhalen van de bestelling ook betalen via betaalverzoek vanuit Mollie
5.4 Ook bij afleveren betalen? Als wij de bestelling komen bezorgen kunt u ook betalen via een betaalverzoek vanuit Mollie
5.5 Kan ik 0% BTW factuur krijgen?

Voor Belgische bedrijfsklanten die het BTW nummer vermelden kunnen een 0% BTW (EG-0%) factuur ontvangen en krijgen de BTW weer terug gestort.

Binnenkort moet er een mogelijkheid gemaakt worden om in te loggen als Belgische klant en dan wordt er automatische een 0%-BTW factuur aangemaakt.